ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Εσείς ρωτάτε και εμείς απαντάμε

  • Πώς μπορώ να (ξανά) αποκτήσω το βιβλίο οδηγιών χρήσης του Nissan μου;

    Το βιβλίο οδηγιών χρήσης του αυτοκινήτου σας περιέχει πολύτιμες πληροφορίες και εξειδικευμένες λεπτομέρειες για την καθημερινή χρήση και φροντίδα του αυτοκινήτου σας. Εάν έχετε χάσει ή δε βρίσκετε το συγκεκριμένο βιβλίο, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

  • Τι πρέπει να κάνω, όταν νομίζω ότι το Nissan μου χρειάζεται service;

    Το προτιμότερο είναι να μας καλέσετε στο τηλέφωνο της Α. Μουστάκας Α.Ε , έστω και αν δεν είστε σίγουρος ότι το αυτοκίνητό σας χρειάζεται service. Ένα απλό τηλεφώνημα, πιθανόν να σας προστατεύσει από μεγαλύτερα έξοδα και δύσκολες καταστάσεις. Εάν είστε σίγουροι οτι χρειάζεται service ο ευκολότερος τρόπος είναι κλείσετε ενα ραντεβού (κλικ εδώ για e-ΡΑΝΤΕΒΟΥ)

  • Πώς μπορώ να επανακτήσω τον κωδικό των κλειδιών του αυτοκινήτου μου;

    Θα πρέπει να αποταθείτε στο Τμήμα Ανταλλακτικών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, και να ζητήσετε να κατασκευαστεί ένα νέο κλειδί, με τον ίδιο κωδικό. Διαφορετικά μπορείτε με τον Αριθμό Πλαισίου σας να μας στείλετε την Φόρμα Ανταλλακτικών αναφέροντας οτι είναι για κωδικό κλειδιών και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

  • Τι πρέπει να κάνω για να επισκευάσω το Nissan μου, μετά από ατύχημα;

    Σας συστήνουμε για τις επισκευές του αυτοκινήτου σας να επισκεφτείτε το συνεργείο-φανοποιείο της Nissan Α. Μουστάκας Α.Ε, τα οποίο διαθέτει άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό κατάλληλο να φροντίσει το αυτοκίνητό σας, έτσι ώστε να παραμένει πάντα σε καλή κατάσταση. Επίσης υπάρχει διαθεσιμότητα σε υλικά και γνήσια ανταλλακτικά με εγγύηση ενός (1) έτους και με την σιγουριά ότι το αυτοκίνητό σας θα είναι επισκευασμένο από την επίσημη αντιπροσωπεία και κατά συνέπεια άψογο σε αποτέλεσμα.

  • Τι Αξεσουάρ υπάρχουν διαθέσιμα για το Nissan μου;

    Έχουμε διαθέσιμα όλων των ειδών τα Αξεσουάρ για αυτοκίνητα Nissan, από ζάντες αλουμινίου έως πατάκια και από αισθητήρες παρκαρίσματος έως εσωτερικές ταπετσαρίες. Τα διαθέσιμα Αξεσουάρ ποικίλουν ανάλογα με το συγκεκριμένο μοντέλο Nissan που έχετε. Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ανά τύπο μοντέλου και να δείτε τα διαθέσιμα αξεσουάρ. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

  • Τι καλύπτεται από την αρχική Εγγύηση της Nissan;

    Ολοκληρωμένη κάλυψη! Εγγυόμαστε ότι τα πάντα στο αυτοκίνητο Nissan είναι χωρίς κανένα ελάττωμα και ελέγχουμε εξονυχιστικά τα αυτοκίνητά μας πριν βγουν από το εργοστάσιο. Στην απίθανη περίπτωση που κάτι πάει στραβά με το αυτοκίνητό σας, θα το επισκευάσουμε και θα αντικαταστήσουμε με γνήσια ανταλλακτικά και με κανένα απολύτως κόστος για εσάς.

  • Τι είναι η Επέκταση Εγγύησης Nissan;

    Η Επέκταση Εγγύησης Nissan μπορεί να προστατέψει το Nissan σας μετά την λήξη της Εγγύησης Καινούργιου Αυτοκινήτου. Η Επέκταση Εγγύησης Nissan σας παρέχει κάλυψη παρόμοια με την Εγγύηση Καινούργιου Αυτοκινήτου και αφορά αυτοκίνητα με ηλικία από 0-3 έτη. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εάν το Nissan σας είναι λιγότερο από τριών ετών και έχει διανύσει λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα μπορείτε να αγοράσετε την Επέκταση Εγγύησης Nissan. Δείτε περισσότερα εδώ

  • Το δικό μου Nissan έχει ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο;

    Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και να εκτυπώσετε (εφόσον το αυτοκίνητό σας πληρεί τις σχετικές προϋποθέσεις) το ειδικό σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας στον Πράσινο Δακτύλιο. [εξωτερικός σύνδεσμος ιστοσελίδας gov.gr]

  • Πώς μπορώ, να διατηρήσω οικονομικά τα επίπεδα κατανάλωσης;

    Το σημαντικότερο είναι η τακτική συντήρηση και τυχόν επισκευές του αυτοκινήτου σας να επισκέπτεστε το συνεργείο της Nissan Α. Μουστάκας Α.Ε το οποίο διαθέτει άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό κατάλληλο να φροντίσει το αυτοκίνητό σας, έτσι ώστε να παραμένει πάντα σε καλή κατάσταση.. Οικονομικότερη κατανάλωση έχετε όταν:

    • Σε υψηλές ταχύτητες, οδηγείτε με τα παράθυρα κλειστά. Ακόμα και με τη χρήση του Α/C, η εξοικονόμηση καυσίμου είναι σημαντική
    • Ελέγχετε τον αέρα των ελαστικών σας, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή
    • Έλεγχος και αντικατάσταση του φίλτρου αέρος, σε περιοχές με υψηλά επίπεδα σκόνης
    • Έλεγχος ή αντικατάσταση των αναφλεκτήρων (μπουζί) στα προτεινόμενα διαστήματα συντήρησης
    • Ομαλότερες πιέσεις στο πεντάλ γκαζιού και αποφύγετε τις απότομες εκκινήσεις
    • Τακτική, βάσει προγράμματος, συντήρηση αυτοκινήτου.

     

MENU

a

  • Τι πρέπει να κάνω, όταν νομίζω ότι το Nissan μου χρειάζεται service;
  • Το προτιμότερο είναι να μας καλέσετε στο τηλέφωνο της Α. Μουστάκας Α.Ε , έστω και αν δεν είστε σίγουρος ότι το αυτοκίνητό σας χρειάζεται service. Ένα απλό τηλεφώνημα, πιθανόν να σας προστατεύσει από μεγαλύτερα έξοδα και δύσκολες καταστάσεις. Εάν είστε σίγουροι οτι χρειάζεται service ο ευκολότερος τρόπος είναι κλείσετε ένα ραντεβού (κλικ εδώ για e-ΡΑΝΤΕΒΟΥ)
  • Πώς μπορώ να (ξανά) αποκτήσω το βιβλίο οδηγιών χρήσης του Nissan μου;
  • Το βιβλίο οδηγιών χρήσης του αυτοκινήτου σας περιέχει πολύτιμες πληροφορίες και εξειδικευμένες λεπτομέρειες για την καθημερινή χρήση και φροντίδα του αυτοκινήτου σας. Εάν έχετε χάσει ή δε βρίσκετε το συγκεκριμένο βιβλίο, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.
  • Πώς μπορώ να επανακτήσω τον κωδικό των κλειδιών του αυτοκινήτου μου;
  • Θα πρέπει να αποταθείτε στο Τμήμα Ανταλλακτικών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή, και να ζητήσετε να κατασκευαστεί ένα νέο κλειδί, με τον ίδιο κωδικό. Διαφορετικά μπορείτε με τον Αριθμό Πλαισίου σας να μας στείλετε την Φόρμα Ανταλλακτικών αναφέροντας οτι είναι για κωδικό κλειδιών και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
  • Τι πρέπει να κάνω για να επισκευάσω το Nissan μου, μετά από ατύχημα;
  • Σας συστήνουμε για τις επισκευές του αυτοκινήτου σας να επισκεφτείτε το συνεργείο-φανοποιείο της Nissan Α. Μουστάκας Α.Ε, τα οποίο διαθέτει άρτιο εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό κατάλληλο να φροντίσει το αυτοκίνητό σας, έτσι ώστε να παραμένει πάντα σε καλή κατάσταση. Επίσης υπάρχει διαθεσιμότητα σε υλικά και γνήσια ανταλλακτικά με εγγύηση ενός (1) έτους και με την σιγουριά ότι το αυτοκίνητό σας θα είναι επισκευασμένο από την επίσημη αντιπροσωπεία και κατά συνέπεια άψογο σε αποτέλεσμα.
  • Τι Αξεσουάρ υπάρχουν διαθέσιμα για το Nissan μου;
  • Έχουμε διαθέσιμα όλων των ειδών τα Αξεσουάρ για αυτοκίνητα Nissan, από ζάντες αλουμινίου έως πατάκια και από αισθητήρες παρκαρίσματος έως εσωτερικές ταπετσαρίες. Τα διαθέσιμα Αξεσουάρ ποικίλουν ανάλογα με το συγκεκριμένο μοντέλο Nissan που έχετε. Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση ανά τύπο μοντέλου και να δείτε τα διαθέσιμα αξεσουάρ. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan A. Μουστάκας Α.Ε, στο τηλ: 210 5818777, από 08:30 - 16:00 καθημερινά, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.
  • Τι καλύπτεται από την αρχική Εγγύηση της Nissan;
  • Ολοκληρωμένη κάλυψη! Εγγυόμαστε ότι τα πάντα στο αυτοκίνητο Nissan είναι χωρίς κανένα ελάττωμα και ελέγχουμε εξονυχιστικά τα αυτοκίνητά μας πριν βγουν από το εργοστάσιο. Στην απίθανη περίπτωση που κάτι πάει στραβά με το αυτοκίνητό σας, θα το επισκευάσουμε και θα αντικαταστήσουμε με γνήσια ανταλλακτικά και με κανένα απολύτως κόστος για εσάς.
  • Τι είναι η Επέκταση Εγγύησης Nissan;
  • Η Επέκταση Εγγύησης Nissan μπορεί να προστατέψει το Nissan σας μετά την λήξη της Εγγύησης Καινούργιου Αυτοκινήτου. Η Επέκταση Εγγύησης Nissan σας παρέχει κάλυψη παρόμοια με την Εγγύηση Καινούργιου Αυτοκινήτου και αφορά αυτοκίνητα με ηλικία από 0-3 έτη. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές επιλογές για να διαλέξετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Εάν το Nissan σας είναι λιγότερο από τριών ετών και έχει διανύσει λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα μπορείτε να αγοράσετε την Επέκταση Εγγύησης Nissan. Δείτε περισσότερα εδώ
  • Σε υψηλές ταχύτητες, οδηγείτε με τα παράθυρα κλειστά. Ακόμα και με τη χρήση του Α/C, η εξοικονόμηση καυσίμου είναι σημαντική
  • Ελέγχετε τον αέρα των ελαστικών σας, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή
  • Έλεγχος και αντικατάσταση του φίλτρου αέρος, σε περιοχές με υψηλά επίπεδα σκόνης
  • Έλεγχος ή αντικατάσταση των αναφλεκτήρων (μπουζί) στα προτεινόμενα διαστήματα συντήρησης
  • Ομαλότερες πιέσεις στο πεντάλ γκαζιού και αποφύγετε τις απότομες εκκινήσεις
  • Τακτική, βάσει προγράμματος, συντήρηση αυτοκινήτου.